Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем: Парното ми работи успоредно с климатроника!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем: Парното ми работи успоредно с климатроника!

    Днес ходих при колегата от форума Виктор, който ми дозареди климата с фреонче( човека е много коректен и ми се видя супер печен), но установихме, че парното работи паралелно , докато съм пуснал климата да охлажда !!!

    Ще трябва да се ходи другата седмица да го оправим тоз проблем...Та човека спомена като евентуална причина : нещо като кранче на парното...Къде се намира въпросното при 147-цата? Някакви други идеи защо аджеба се получава този "бъг" с парното?

    Та при мен в момента положението е следното: климата охлажда радиатора на парното и чак тогава купето. И нали се сещате, че първо товари доста повече от нормалното компресора, а и количеството СТУД е мнооого далеч, от това което трябва да бъде при изправна система...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    Абе колега. Как тогава поддържа градусите в купето тоя климатик?

    Клапите в купето управляват потока и така контролират температурата. Няма кранче на радиаторчето на парното
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Почти сигурно е, че нямаш кранче за парното. Как установихте, че парното работи заедно с климатика?
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        По-скоро клапата за топъл и студен въздух не ти работи.
        --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
        sigpic

        Comment


        • #5
          Ами допълнихме фреона... Пуснахме климатроника на "Lo" около 10мин....и струята въздух, която излизаше от клапите беше по-скоро хладнеещ, сравнено с това, което духа от пежо 206 с пуснат климатик (имам и 2-те коли под ръка и правя аналогия)...Което предполагам накара колегата да Виктор да пробва дали тръбите на парното са топли...И се оказа, че парят...( бръкна някъде, където е мястото зад дросела и под чистачките...)

          Това е...Не разбирам от климатици и ви казвам това, което и на мен бе казано, и което видях с очите си и усетих с ръцете/тялото си (температурата на въздуха постъпващ в купето)....

          Ще прибегна до следния номер, за да няма празни приказки....Ще взема един ел.термометър и ще замеря темп. на постъпващия към купето въздух от клапите....Кажете ми при вас ( тези които мислите, че сте с изрядни системи ) колко показва термометъра...?!
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            Ами допълнихме фреона... Пуснахме климатроника на "Lo" около 10мин....и струята въздух, която излизаше от клапите беше по-скоро хладнеещ, сравнено с това, което духа от пежо 206 с пуснат климатик (имам и 2-те коли под ръка и правя аналогия)...Което предполагам накара колегата да Виктор да пробва дали тръбите на парното са топли...И се оказа, че парят...( бръкна някъде, където е мястото зад дросела и под чистачките...)

            Това е...Не разбирам от климатици и ви казвам това, което и на мен бе казано, и което видях с очите си и усетих с ръцете/тялото си (температурата на въздуха постъпващ в купето)....

            Ще прибегна до следния номер, за да няма празни приказки....Ще взема един ел.термометър и ще замеря темп. на постъпващия към купето въздух от клапите....Кажете ми при вас ( тези които мислите, че сте с изрядни системи ) колко показва термометъра...?!
            Тръбите на парното винаги парят колега. Система от клапи в таблото регулира притока на въздух и така ти прави температурата. По скоро някое моторче на клапа не ти работи.

            Пробвай. Врътни го на най топло и после дай на студено и така няколко пъти. Ако е заяло нещо може да се раздвижи.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Трябва до 8 гр. поне да смъкне.

              И за да си сигурен за парното - пробвай при студен двигател как охлажда и после със загрял как.
              А - колко налягане качи в системата на климатика?
              Last edited by didod; d.m.y г., 18:14.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                ОК отивам да меря!

                didod, ОЕМ....мерси за мненията колеги...
                Надявам се проблема да не е от тия моторчета щото предполагам какъв ГЪРЧ ще е, ако трябва да се стигне по някакъв начин до тях..( предполагам цялото табло се разчеква )
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Чакаме да видим
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Даже съм писал как се проверява климатика дали е наред ама трябва да се чете
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Надявам се проблема да не е от тия моторчета щото предполагам какъв ГЪРЧ ще е,)
                      При 156 си е кофти разправия, при 147 май е даже и по тясно.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        Даже съм писал как се проверява климатика дали е наред ама трябва да се чете
                        Търтей незнам дали е това начина , но пипнах 2-те тръби, които идват от компресора...Едната беше ледена, чак беше направила конденз..., а другата бееше съвсем леко топла... Кажи на прав път ли съм !?

                        Замерих климата като боцнах един термометър на една от духалките....Пуснах да духа на макс и температурата на "LO"...като натиснах клапата за циркулация на въздуха само в купето...
                        Резултатът...Електронният термометър показваше около 26 градуса при началото на теста...След като беше "боцнат" на духалката и поседя около 30-тина секунди температурата падна до 14 градуса.....След минута, минута и малко стигна до 10 градуса...
                        Не ми се чакаше още, че бързах, но може би, ако бях оставил да подуха 3-4 минути щеше да падне до заветните 8 градуса...
                        Та дефакто май само съм си въобразил, че имам проблеми?!
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Та дефакто май само съм си въобразил, че имам проблеми?!
                          При тия пари дето си налял в тая кола е нормално от време на време да си притеснен......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Търтей незнам дали е това начина
                            еми четете де
                            оно затва го има този раздел технически справочник

                            е на:

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=8899
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15


                              Точно същото го направих и аз като изключим, че аз нямам позиция "2" на духалката и като дам максимално студено с врътката...автоматично ми пуска духалката на макс...
                              Както и да е...Значи всичко е в норма..Аз съм щастлив и доволен
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X